lördag 12 maj 2012

Lördagen 11 maj

Idag var det äntligen resdags. Passet var redo och Lowa vill bara iväg.



En massa tid i bilen.


Snart är vi på väg  ut ur Sverige


Välj nu rätt fil matte


Jag hjälper dig att hålla koll.
Jag vill fram
 upp över bron
 Gissa vilket land vi är i?



Äntligen framme hos min fina fina kille.
En riktigt snygging har matte hittat åt mig
Riktigt mörk med en härlig kropp maskulin.
Jag säger bara mums.Han är MIN!



Tycker uppstod så klart mellan två sådana snyggingar men Lowa bestämde sig för att spela lite svårflörtad och släppte inte till hela vägen. Eller om det var för att få umgås med finingen i några dagar,
Gäller att ta chansen.


 Så just nu är Lowa kvar hos fästemannen så nu är det bara att vänta och se.



2 kommentarer:

  1. Oj det var en riktig snygging Lowa :) Ha en härlig dejt ;)

    SvaraRadera
  2. Stilig kille det där : )
    Hoppas att det blir små "cockisar". Håller tummen !
    /Elon och Linus matte

    SvaraRadera