onsdag 9 maj 2012

Planer

Planer på att para Lowa igen kom igång tidigt efter förra kullen.Men vem skulle få bli den lycklige fadern? Skulle det få bli Teo igen då deras kull blev så otroligt lyckad? Eller?
Tankarna rullade. Kom att tänka på en otroligt fina hane som jag blev väldigt förtjust i redan för två år sedan då jag var nära att köpa en valp efter honom. Jag har också träffat en annan avkomma efter honom som hade "det". Ett mail skickades och vi var varmt välkomna när det blev dags.
Då blev det en del att ordna då denna fina kille inte bor i Sverige. Lowa skulle rabiesvaccineras och få pass.Sen var det bara att vänta.Den 1 maj bestämde hon att nu var det dags att börja löpa. Självklart valde hon dag med omsorg.För parningsdags blir dagen innan kennelträffen och blir det nu valpar som blir beräknad förlossning den dag då min min lillebror ska gifta sig.
ja ja är man en stjärna så är man.
Så på lördag blir det av. Då ger sig jag och Gunilla ut på resa. Håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar