tisdag 17 juli 2012

Dag 1


Alla valparna mår bra och förutom Doris och Bosse har alla ökat i vikt.
Eftersom jag är lite extra försiktig med Bosse har han fått flaskan som komplement idag. Döm av min förvåning han sög direkt och girigt. Det har jag aldrig varit med om tidigare att det gått så lätt. När han ätit och jag la ner han i valplådan en bit från lowa kravlade han direkt bort för lite dessert.
 Som sagt det är en fighter med massor av vilja.
Lowa har knappt velat lämna lådan
utan vi har fått lyfta ut henne.'Lite småkinkig med maten också
men även hon är trött. Har ju lite feber också som de brukar


Men jag förstår henne vem vill inte mysa med sådana här mysiga små hellre än att gå ut och kissa?=)

Jag gav henne ett grisöra som hon direkt gick och lämnade åt valparna. Men det är de för små för...än.

Lite bilder att njuta av!



Lowa och jag tackar för alla gratulationer!!!

4 kommentarer:

  1. Jag blir helt sjuk!!! Gud så go mamma Lowa är...gulligt med grisörat o att hon ligger o gosar med dem så sött

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! till de underbara valparna! Så härliga de ser ut att vara!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tusen norske gratulasjoner fra din søster Kicki :-)

    SvaraRadera
  4. Sötnosar e dom allihop! Och blir dom bara hälften så gosiga och snälla som sin mamma så kan deras mattar och hussar skratta sig lyckliga! Lowa är helt underbar! Kram från Valles flock :-D

    SvaraRadera