torsdag 26 juli 2012

Dag 10

Startar med att tacka Sandra för den fina kommentaren
 ! Hon är matte till Freija som är Lowas syster.
 Om Freija och hennes "syster" Zamantha kan ni läsa i deras blogg
Den rekommenderas!
Till Eva en trogen bloggföljare kan jag bara instämma i din kommentar.

Titta på denna bilden det är vad jag har bredvid mig varje natt. En underbar syn!!


Den röda ligan.
.

Måste ju ha en tjocka mage bild i dag med!

I kampen om att vara först att öppna ögonen tror jag Bosse vinner. Små små glipar är det i hans nu. Vad jag längtar tills man kan se deras ögon tänk vad mycket de har att utforska och upptäcka


Lowa jagar flugor medan valparna diar.

Jag är ju så svag för sådana här bilder.Här är det Gessle .

Ser ni Bosse? Han ska alltid tränga sig så långt in han kan.

cockerrumpor bland det finaste som finns.
 De försöker mer och mer upp och balansera på alla fyra. Mycket vingligt såklart än så länge men snart så kommer de att springa omkring.Provade att filma men då blev de så trötta att de la sig platt ner och somnade.
Givetvis har denna kull också haft ett litet party av det mindre trevliga slaget. Lowa som är varm och har börjat lämna rummet mer och mer kan ju missa en bajs eller två och av någon konstig anledning är det alltid så att alla lyckas bli fulla av bajs både här och där om där råkar vara någon sådan i lådan. Så även idag har det tvättats och borstats lite
Lowa ville till och med följa med på en liten promenad idag.
Tror vi slog Tyringe rekord i hastighet att ta sig runt kvarteret. Bråttom hade hon och väl hemma rusade hon in till de små. Inte mycket som kunde hända på de få minuterna det tog..

Bosse igen. 

Mys med Totte,Doris och Gessle

som avslutning en liten Per.

1 kommentar:

  1. Å som vi gleder oss til bettan kommer hjem til oss, vi krysser av i kalenderen hver dag :-)
    Kjempe gøy og følge bloggen og alle bilder.

    Monica

    SvaraRadera