onsdag 18 juli 2012

Dag 2

Kan det finnas något bättre än att vakna och se detta bredvid sig?
För er som inte vet så sover jag ju hos valparna det första veckorna. Uffe och övriga hundar får flytta ut , Lowa och jag behåller sovrummet. Men Uffe klagar inte över att ligga på soffan allt för att Lowa och hennes valpar ska få en lugn och trygg start som möjligt.
Extra mysigt nu då jag åkt på en rejäl sommarförkylning och kan ligga där inne hur mycket som helst. Ni ska tro att jag njuter.
Alla valparna ökar i vikt lille Bosse får fortfarande flaska mellan varven och han suger girigt i sig 10 ml för att sen kräva dessert av morsan. Han påminner så mycket om Lowa som valp hon var också liten men var den som lät.
Jag har haft Uffe till hjälp med att ta individuella huvudkort.
                                                           

 Per
CoolaCox Sommartider
 Bettan  CoolaCox Flickorna påTv2 




Kjell
Kung av Sand
                                                                     
 Gessle
Gå och Fiska
                                                                                                                 



Bosse
Tuffa Tider

Doris¨
Leva Livet


 De små sötnosarna! Vägrar tänka på hur fort det går jag bara njuter av de små.
Lowa mår också bra. Kinkat lite med maten damen vill ju har "Fin" mat och bli serverad på sängkanten .
Men det är väl klart man får när man är världens bästa Lowa.
Vi får dra ut henne för att hon ska kissa och det går i hundra nittio för hon vill bara in till sina små.


Nu blir det lite bildbombning jag kan inte låta bli. För er som orkar komma där film längst ner.

Per och Kjell



Gessle och Doris




Bosse



Kjell igen.


Hela gänget hos husse när matte städar lådan


4 kommentarer:

  1. De där små lätena...man smälter!

    SvaraRadera
  2. Det enda läte som kommer från min matte är ; Åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

    SvaraRadera
  3. Säger bara Whao................

    SvaraRadera