torsdag 19 juli 2012

Dag 3

Dagens nyhet! Jag skrev ju min tveksamhet till att Kjell var en Kjell och tänk vad rätt jag hade Kjell är ju en Totte såklart!!


Här med fina magen i vädret=)

Lowa får man fortfarande dra ut för att hon ska kissa men lämnar lådan i korta stunder för att lägga sig utanför. Det är varmt för henne.

Här är det lilla Doris som sover sött!


 Hela gänget samlade vid mjölkbaren
 Titta noga Ser ni?
 Bosse på första parkett. Han till och med ratade flaskan idag . Han kan själv.
Han växer så det knakar. Det vågade vi inte tro i måndags
ett mirakel.


Sussa hos brossan är det bästa som finns

  Bettan
 Per
De har redan växt ur första märkbanden så idag blev det nya. Märkte även upp Per och Bettan för det är svårt att se skillnad vem som är vem när man tar kort på dem.
Bara på dessa tre dagar har valparna börjat ändras. De kravlar omkring mer i lådan ,mer rörliga
sen växer de ju så man nästan kan se det.
Som ni förstår är det lugn och harmoni som råder. Jag försker "störa" så lite som möjligt.
Men lite måste jag ju pilla såklart. Lowa känner sig helt lugn med det men så är Lowa en väldigt lugn och trygg hund och en underbar mamma. Eftersom jag åkt på en här dumma sommarförkylningen ligger jag inne hos henne mesta tiden och tittar gamla snyftare.
Vi har det så mysigt hon och jag.
Hennes temp har börjat sjunka ner mot det normala och hon mår bra.
Vet det blir många bilder men jag kan inte låta bli.


2 kommentarer: