fredag 20 juli 2012

Dag 4

Varning för bildbombning. Jag kan inte låta bli. Tycker det är så kul att fota de små och har alldeles för svårt att rata någon.

Startar så klarat med en grupp bild.
Morgon mat har guld i mun sägs det.

Bosse ska fram

glänsande och fina
Lowa är noga med tvätten


Det ska göras ordentligt

och ingen slipper undan

Bettans sköna sovstil

Fina Gessle

Hans sovstil är inte dum den heller

Bosse,Totte,Per och Gessle alla brödrarna

söta Bettan. Jag hade ju märkt upp dem så bra men det tyckte inte Lowa som lyckades ta bort alla märkbanden.

Per är go att ha under huvudet

Gessle igen

godingen

husses famn är inte så dum den heller

Han får äran att bara barnvakt när jag städar lådan.
Behöver jag säga att det är en uppgift han gillar.

Tror Totte också gillar att bli passad av husse
 Men matte hon är så tröttsam med sin kamera. Gääsp

Visst ser det ut som om Bosse ler när husse kliar honom?
men det är ju en som saknas.
Tänk inte en enda närbild hade jag på Doris.
Lovar att bättra mig.
Idag har Lowa fått ett litet bad det uppskattades inte. Alldeles för lång t id att vara ifrån valparna. Hela 5 min max 10.
Men vi har börjat ha dörren öppen in till henne med grind för så det blir lite mer sällskap för henne men hon är helt nöjd med att stanna hos valparna. Ibland kryper hon under sängen precis bredvid lådan. Tror hon tycker det är svalt där.


3 kommentarer: