måndag 24 september 2012

10 veckor

Det firar vi med en stor fotokavalkad på Doris såklart så hennes nya familj får njuta riktigt.
Denna så enkla och okomplicerade valp sov ända till 06,30 i morse. Har inte kissat inne en ända gång idag.Är så nöjd med allt!
 
Pusskalas på 10 veckorsdagen!
 
Lilla sötnosen!

Tjohoo mamma jag tar dig. För såklart är där ju en hel massa bus i henne också

Nu tar jag dig Caspian!

Blåsigt idag.


Hopp
ellihopp

 
linslus
Dumboöron

Tugga på grenar. Hon gillar att bära vilket jag såklart uppmuntrar det är ju en apporterande hund.

Snälla lite bus till!!

Får jag väl busa på egen hand då.

RallyDoris det är jag det.

Här har hon själv ställt upp sig. Inte så illa.

 

2 kommentarer:

  1. Åh vad de måste längta!
    Grattis på veckodagen, lilla hoppetossan!

    SvaraRadera