måndag 3 september 2012

7 veckor

Helt otroligt var har 7 underbara veckor tagit vägen?
Om bra en vecka börjar de flytta och idag har jag bokat in veterinärbesiktning.
Idag har min dotter Mikaela stått bakom kameran till sin hjälp hade hon sin kille Rasmus.
Lite spännande att sätta in minneskortet för att se. Men jag är nöjd med resultatet hoppas ni kära valpköpare är de också. Den som var svårast att plåta var Lillebror Frank han hade INTE tid att vara stilla.
Sen glömde jag väga dem och nu vill jag inte väcka dem för efter allt bus somnade de så sött.
De har haft full rulle inne i vårt stora rum med hela familjen engagerade i att busa och kela med dem. De är verkligen medelpunkten. Lowa gjorde sitt bästa att tvätta dem men hon fick springa efter dem sen rätt som det är byter de kurs och springer i samlad trupp efter henne.
De sprider så mycket glädje här hemma och jag lovar vi njuter allihop.
Gäller att passa på i en vecka till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar: