torsdag 13 september 2012

Dygn 59

Ikväll var det nära ögat att bloggen uteblev men jag fick hjälp från oväntat håll.

Min dator hade trodde jag totalthavererat men husse lyckades med underverk och när jag kom hem från långa kvällsrundan var den igång igen=)
Jag tycker det händer så mycket varje dag med Doris och Frida.
De "växer" mer och mer utvecklas så snabbt.
Busiga som få .
Nä "moster Thea jag gör inget"
Tuggar bara lite


 
Behöver du hjälp syrran?
 
Frida är väldigt tugglad. Hittar sladdar bär på foppatofflor mm
Ska kanske inte skriva för mycket då kanske Fridas matte ångrar sig;)
Men samtidigt är hon så mjuk och tillgiven.
Varför är det så svårt att få svarta fina på bild? Och i verkligheten har inte blå ögon.
Doris är inte lika företagsam. Letar inte saker att tugga utan tar första bästa .
 
kan vara korgen eller en tå är inte så kinkig;)
De brottas och busar med varandra massor. Har vant sig vid att de bara är de två.
Lowa busar och håller efter dem om vartannat.
Fortfarande tvättar hon dem och städar efter dem på golvet om jag inte hinner först.
Duktiga lilla mamman.


5 kommentarer:

  1. Om hon nu SKULLE ångra sig...
    Näää...kan inte vara möjligt!

    SvaraRadera
  2. Nei, angre vil jeg aldri gjøre, vi gleder oss masse til lørdag :-) har handlet masse nye leker og tygge på så dette går bra :-)

    SvaraRadera
  3. Ångrar hon sig får hon bo hos moster Freijsan här är vi vana med små busar...De bästa av de bästa :)

    SvaraRadera
  4. frida får det helt sikkert fint, hjemme hos meg venter også min cocker sara 3 år

    SvaraRadera