fredag 7 september 2012

Dygn 53

Idag blir det massor av ego bilder=)
Men det är bara så att jag passar på att njuta massor av mina "bäbisar" de få dagar jag ha de kvar.
men det finns vissa saker jag inte kommer att sakna som tex storstäda hagen var morgon ett antal gånger innan jobbet=) Ett kärt besvär iof .
Idag kom vågen äntligen fram igen det var dags för sista avmaskningen.
Vikterna var så här:
Frida 3261 g
Lillebror Frank 3441g
Frazze 3270g
Totte 2920 g
Doris 2520 g
Bosse 2310 g
Rätt så jämna de tre första och de tre sista
Jag och Frazze myser innan man får äckligt maskmedel.
 
 Frida älskar att mysa" och suttar gärna på örsnibben


Doris kollar så det går rätt till
 
Kolla nu då!!!!!!!!!
När man är klar blir det mys med babymatte

 Lillebror Frank som ni ser en buse !


Vackra Totte med munnen full av maskmedel

Kom igen nu morsan


famnen full av mirakel!

Kan bli rikare än så här av kärlek!
Doris tar igen sig!


vilket hon kan behöva för det är inte många lugna stunder längre och det är tuffa tag som gäller.

Ge och ta hela tiden.

Har kommit fram  till att det inte finns någon ledare i kullen de är jämna inte heller finns det någon svagare som de andra ger sig på utan det är ge och ta hela tiden. Alla sover med alla.
Inga tydliga grupperingar heller.

Söta Frida tittar fram!

Lillebror Frank älskar att bli kliad på magen. Tjock och go är den!

Populäraste leksaken ikväll min päls matta.
Doris drog hela med sig och det tog inte långstund innan hela gänget hängde på.

Frazze tåbitare och jag lovar det gör ont.

Som jag berättade igår "städade " ju Christopher undan grejerna i ute ihagen och de hamnade i en sådan här röra.
Även idag fick valparna leka och utforska röran.
Det blåste rätt mycket idag och när de blev trötta kröp de i här i lä och la sig och somnade.
Jag hade tänkt ta in dem men de hade lagt sig så solen värmde och ingen vind.


Ser rätt skönt ut!

Eller vad säger ni!
Härlig helg på er!!!

1 kommentar:

  1. Ser alldeles väldigt skönt ut! Finns lite plats där ser jag...:)

    SvaraRadera