lördag 8 september 2012

Dygn 54

Idag har jag gjort en kastrastrofal upptäckt!!!!!!
Satt och gjorde iordning alla papper och stamtavlor och vad upptäcker jag?
SKK har gjort en dundertabbe och istället för att skriva Tuffa Tider i Bosses stamtavla har även han fått heta Sommartider. Undras allt vad som hände där för inte får väl två heta samma i en kull?
Får försöka få tag i dem på måndag morgon men eftersom både Bosse och Lillebror Frank flyttar och deras vaccinationskort blir ifyllt så undrar jag om det går att ändra.
Ska iallfall bli mycket intressant att höra vad de har att säga. Inte första felet SKK har gjort i denna registreringen utan de hade tagit ut för hög avgift också och efter ett påpekande från mig fick jag tillbaka 990kr.
Det blir lite bildbombning idag men ni får stå ut!
 
Frank och Bosse ser bajsnödiga ut=)

Doris som alltid blir bra på bild.

Frazze och Lillebror Frank

Här ser ni varför jag inte gör iordning de har så kul att klättra både över och under saker.
Såklart är det Lillebror Frank som ska över istället för runt.
 Sen ner igen!


Blev många bilder på Lillebror Frank idag




 





En hel hög med röda godingar



Frida gillar bollar och bär dem gärna

Den är min!!

Lillebror Frank vill ju inte vara sämre och tar den stora bollen

Frazze tränar på att gräva så han kan hjälpa matte och husse sen i trädgården när han kommer hem.
Men tro nu inte det bara är Lillebror Frank som klättrar över poolen.
Här gör Frazze ett tappert försök men Totte tycker inte att han ska göra det


Hör du Totte sluta med att bita Frazze tycker Doris.

Äch jag fixar två 
Haha jag vann du kom inte upp


Doris igen

Ligger tätt tätt och planerar bus.

Fina killarna!
Så var det bus igen Tottte och Lillebror Frank



Vackra Frida!

Nästan hela gänget!


2 kommentarer:

  1. Oj vilken miss! Hoppas allt löser sig.

    SvaraRadera
  2. Du får gärna skicka hur många bomber som helst! I alla fall när de innehåller sådana där gullefrön!:D
    Hoppsan SKK! Dålig korr-läsning där...

    SvaraRadera