tisdag 11 september 2012

dygn 57

 
 
Idag kändes det så tomt i valphagen när jag kom upp. Bara tre som mötte mig men jag lovar de tre höll mer låda än alla sex ihop. Tror även de tyckte det var tomt och konstigt. För idag har de verkligen velat vara med hela tiden.
Sen över en natt blev e stora och ville minsann inte ha uppblött valpfoder. Nejminsann torra kulor med vatten på skulle det vara.Knastrade så gott i tänderna.

Jag har fått helt underbara mail,sms och samtal om hur bra det gått i deras nya hem.Vaknade och läste dessa rader i ett mail från Tottes matte "Framför allt finns det så mycket kärlek i hans mjuka päls och glada svanstipp. Det är nästan för bra för att vara sant.Jag är så lyckligt att jag nästan spricker"
Det är sådana rader som får en att tycka det är kul med uppfödning att ge valparna allt man kan och det viktigaste fina hem att lämna över till.
Tack alla underbara valpköpare!!!
Idag var det ju dags för Lillebror Frank att flytta.
Christophers favorit som han så gärna hade velat behålla.
De passade på att mysa lite extra idag.
Tycker Doris trädgårdmästaren  är så söt.
 
Hela långa eftermiddagen var det bus och lek här inne för vädret blev inget vidare.
Lowa vaktade på sina små och ville inte dela med sig av dem till Thea.
Tugga ryamatta en klar favorit.
Men man blir ju så trött så trött här är det Frida som somnat.
 
 
och Doris
Men Frank han la sig under soffan han.
Sen kom då stunden då det var dags.
 
Johan kom för att hämta hem sin prins ända till Norge.
Toddy och Johan 
visst är de kärlek !
Lillebror Frank kommer att få det så bra i sitt nya hem och det kändes tungt men rätt när de åkte.
Vi saknar honom massor redan för han var en så stor klumpeduns full av bus men en så go mage som han älskade att bli kliad på.
Varmt lycka till med honom!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar