fredag 14 september 2012

Dygn 60

Fick en hälsning från Bosse och matte Charlotta igår som var så söt:
 
Här kommer en liten rapport från oss här i gbg! Vi har det så bra :) Bosse är så busig och så härlig!! Kan nästan inte tro det är sant när jag vaknar, att jag har världens finaste lilla valp hos mig. Just nu ligger han brevid mig, trött som bara den, efter att ha lekt och busat och sprungit på gräsmattan. 
Ett litet klipp men visst värmer det .
Damerna på mitt jobb är så undrande över hur det har gått för de små i sina nya hem och blir så glada när när jag berättar om hur bra de har det.
 
 
Tänk för mig går tiden så fort så fort men för de som väntar går den såååååååååå långsamt.
Lilla Doris som ska bo kvar här i två veckor  till hennes familj höll på att längta ihjäl sig efter henne och såklart måste man ju få stilla sin längtan lite. Valpbesök är alltid trevligt.
 
Sara passade på att mysa lite med Frida också och det hade inte Frida något emot.
 
 

Men huvudpersonen var ju Doris såklart som trivdes mycket med uppmärksamheten. Lilla svansen gick som en proppeller.
MYS!


Inte någon av tjejerna tackar nej till kel och bus.

En som passade på att få uppmärksamhet var gamle Teddy. Han parkerade sig i Jans knä och hade inte en tanke på att flytta sig.

Titta så fint de delar på ett ben.


Om vi tuggar från varsitt håll möts vi på mitten.
 
Sen var det ju dags att börja förbereda Frida inför hennes långa resa imorgon.
Bada tyckte hon var helt ok.
Var hur lugn och stilla som helst.

Sen fick hon sitta och mysa mitt knä tills hon var nästan torr.
Så gott tycker jag!

Så nu är allt packat och klart inför morgondagen bara att ställa klockan också.
Vi ses imorgon Monica!!!
 
Till Moster Frejsan lovar att fixa en polare till dig också så småningom!

4 kommentarer:

  1. Ja vi ses imorra carina :-) her gleder vi oss alle, endelig er dagen kommet :-)

    SvaraRadera
  2. Så Bosse har blivit göteborgare - så kul!

    SvaraRadera
  3. Moster Freijsan jublar o hurrar ;)

    SvaraRadera
  4. Det är ett rente h-te att vänta på valp!;D
    UNDEBAR bild med Teddy i knät!

    SvaraRadera