måndag 20 augusti 2012

5 veckor

En snabbis!
Blivit lite sent ikväll och veckokorten är tagna men jag hinner inte fixa till dem .
Så lite andra snabbis bilder.

Bosse hade somnat med huvudet på vattenskålen. Han är ju bara för söt.

Sen har jag tränat in deras första kommando som är
PUSS
det är viktigt att kunna. Brukar få höra att jag har pusshundar=)


En gruppbild inte så bra men alla samlade ,alla vakna
inte så illa det heller.

Orsaken till att det blev lite sent att fixa bilder ikväll ser ni här:

Vi hade ju världens trevligaste besök ikväll av Åse och Linnea.
Åses knä var så skönt att sova i.

Valpisarna fick en fin present också som ni får se imorgon och hela det stora gänget fick smarriga grisöron.
Tack säger vi alla.
De blev så förtjusta i de små Linnea kunde plockat flera med sig hem=) men den som stal hennes hjärta mest tror jag var Totte.
Jag lovar kära valpköpare jag har räknat in dem och alla är kvar ingen råkade ramla ner i fickan=)
Men man blir så stolt och glad över att visa upp dem och väldigt nyttig träning med nya famnar och nya människor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar