söndag 19 augusti 2012

Dygn 34

Tuffa tag det är vad det är när de busar men på ge och tag nivå.
Kan inte se att där är någon som bestämmer mer än någon annan.
Absolut busigast tror jag Frida är och hon är väldigt glad i att bita i hälarna=)
Man kommer undan med mycket när man är söt som socker.

Idag har jag satt ut den gamla barnfotöljen för att ge dem lite nya utmaningar.
Frida var inte sen att testa den.


Tro nu inte att valparna fått gulsot men de har numera flyttat in under det stora gula parasollen.
För i detta fina vädret då är det utomhus som gäller.
En annan fördel med  parasollen är att om det skulle regna är det ett jätteparaply.
Ännu är inte stora hagen inomhus klart. Husse är tvungen att göra golv och väggarna klara i rummet först.
Stor och liten
Frazze och Bosse!
Jag har ju världens bästa vakthundar till valparna också om jag skulle behöva gå in. För mina hundar säger ifrån om det kommer någon. Ibland är det väldigt bra.

Frida visar cirkuskonster.
Så här ser det ut. Som ni ser tuffa tag.

kunde inte motstå bilden på Totte!



2 kommentarer:

  1. Frida, du kommer nog sitta på baken lika mycket som jag! : D
    /Nanna

    SvaraRadera
  2. Jag funderade på om hon landade framåt eller tippade bakåt:)
    Och vilket röjande! Tur att de är tåliga de små tuffingarna!

    SvaraRadera