söndag 5 augusti 2012

Dygn 20 nyheter

Ja faktiskt bara goda nyheter.
Bosse äter som om han aldrig fått mat förut och gör nr 2 precis som han ska.
Känns så skönt.

Men den stora nyheten är ju att idag fick de smaka på "riktig" mat.
Nötfärs uppblött i vatten.
Bettan var väl den som var mest tveksam ja i en 20 sekunder så där.


Bordskick tränar vi på en annan gång
Inte mycket kvar


 Till efterrätt blir det milkshake.

Gosebild på Doris


De är så söta så det är förbjudet och jag vet jag är partiskt=)
Frida underst. Frida är störst av de två svarta.

Här har vi Per

 Idag har vi varit och köpt de sista grejorna till den nya stora valphagen som Uffe ska bygga.
Tror den kommer att bli jättebra.Jag har tittat lite på färdigköpta hagar men dels är de grymmedyra och inte speciellt stora så det känns som rätt utkastade pengar.  Tur man har en händig man=) som är så petig när det gäller rätt dimension på reglar osv.Jag suckar och tycker det ser bra ut men Uffe han tänker till men så brukar det ju bli bra med.
Vet ni vad jag ska göra inatt??
Sova med lampan släckt det var ett tag sen=)



3 kommentarer:

  1. Så underbara de är! Och vad skönt att Bosse är bättre igen :-)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att Bosse äter bra igen, men vad gjorde du för magen sedan ?
    /Elon och Linus matte

    SvaraRadera
  3. Wihooo...Bosse kämpe. De e så goa allihopa så man dånar. Duktig Uffe som bygger perfekta hagen.

    SvaraRadera