onsdag 15 augusti 2012

Dygn 30


Vad har vi gjort idag då?
Jo det helt vanliga.
Ätit,sovit,busat

Vi har ju haft ett underbart väder idag också så hela eftermiddagen har tillbringats utomhus.
Just nu är det bara den lilla hagen uppe för än kräver de inte så mycket utrymme. De får utforska omvärlden i lugn takt


Idag var det som att komma"hem" för dem när de kom ut.
Nu kände de sig som hemma och ingen ville ligga i korgen utan alla sov på gräset.

en del ensamma och en del
ihop.
Bosse som tyckte det var lite läskigt igår tyckte att allt var kanon idag.
Måste bara berätta vid matdags så använder jag numera den stora valpbaren. Bosse som är minst kan ju ha lite svårt att ta sig fram ibland men han är kreativ. Istället för att trängas då hoppar han upp i fatet och går runt där istället och kan äta i lugn och ro. Han är alltid först till maten och sist därifrån.

Valparna var ute hela eftermiddagen och frisk luft tröttar.

Men så mysigt vi har det valparna i hagen jag i en stol bredvid men en bra bok i handen,vill ju inte riskera att något ska hända. Lämnar inte dem utan uppsikt ute, Och helt ärligt jag kryper också in i hagen emellanåt bara för att det är så mysigt att få valpmysa.
Livet är gott ibland!

1 kommentar:

  1. Så fantastiskt ljuvliga bilder! <3
    Det grämer mig så att vi inte fick tummarna loss... :/
    Ha det så gott, mys för mig med! :)
    Kram,
    Carina i Bromölla.

    SvaraRadera