fredag 10 augusti 2012

Dygn 25 BESÖK

Ja minsann idag var det dags för valpisarna att börja bekanta sig med sina nya familjer.

Först var det Totte som fick besök.
Det kändes bara så rätt tror jag att både jag och Totte kände.


Kärlek!

Totte var hur lugn och fin som helst . Tyckte inte alls det var konstigt med en ny famn eller kan det vara så att han kände sig hemma direkt.

Totte och hans fina matte Emeile!
Man blir ju såklart hungrig av besök så det blev ju till att äta lite emellan.
Bordskicket tar sig.


Per med matmustach.
Sen var det dags för Gessles nya matte och husse att hälsa på.
Tänk vilken tur även denna gång kändes det så rätt.
Gessle visade sig var ju ingen Gessle utan en förklädd
Frazze!
Tänk att jag missade det.
Även Frazze fann sig väl tillrätta i nya mattes knä.


Kärlek även här såklart!

Sen blir man ju så trött det tar på krafterna att visa upp sig.

Givetvis ska de ligga tätt ,tätt.

Lowa visade stolt upp sina små. Inga konstigheter där inte. Hon är lugn och trygg jag tror det smittar av sig på valparna. De njuter av att komma upp i famnen av att bli mysta med. Är ju redan vana att bli hanterade av mig. De närmaste fyra veckorna kommer det att hända så mycket och jag är rädd för att tiden kommer att gå alldeles för fort.

4 kommentarer:

  1. Gud så gosiga! <3
    Önskar det vore jag som var och bekantade mig med min valp....men det kommer!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till mya mattarna - är allt lite avis... Man borde alltid få ha en valp!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till lyckliga mattar/hussar och till lyckliga små valpar som fått dem!!! Så fint att jag har lust att gråta en skvätt, minns känslan! Underbart :-D Kram Valles matte

    SvaraRadera